Regulamin dostaw Sklepu zakupyw24h.pl

 

1.    Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem dostaw”) określa warunki dostaw produktów zakupionych w Sklepie zakupyw24h.pl zgodnie z „Regulamin Sklepu zakupyw24h.pl ”.

2.    W zależności od podanego przez Klienta adresu dostawy, dostawy mogą być realizowane przez wybrane podmioty współpracujące ze Sprzedawcą na terenie miasta Warszawy i okolic (nie dalej niż 5 km od granic administracyjnych miasta).

3.    Sprzedawca decyduje z kim nawiązuje współpracę w zakresie realizowania usług dostawy.

4.    Decydując o wyborze dostawcy, Sprzedawca kieruje się bezpieczeństwem i jakością  realizacji dostaw.

5.    Dostawy produktów przez dostawców Sklepu do Klienta są realizowane wybranym przez Sprzedawcę pojazdem. Pojazd dostawcy spełnia odpowiednie warunki ( w tym wymogi prawne), tak, aby przewożonym produktom zapewnić dostawę w stanie nienaruszonym i niepogorszonym.

6.    Klient płaci za zakupy i dostawę produktów z góry, wpłacając środki przez serwis transakcyjny na wskazany na stronie zakupyw24h.pl numer rachunku bankowego.

7.    Dostępne terminy dostaw dla danego zamówienia określone są każdorazowo w procesie akceptacji tego zamówienia.

8.    Sklep realizuje zamówienia w dni świąteczne ustawowo wolne od pracy. Sklep zastrzega sobie możliwość wyznaczenia dodatkowych dni, w których nie będzie można zarezerwować terminu dostawy.

9.    Dostawa odbywa się wyłącznie pod adres wskazany przez Klienta w zamówieniu pod drzwi, jeżeli jest do nich dostęp.
Decyzję o sposobie dostawy każdorazowo podejmuje dostawca Sklepu, co Klient niniejszym akceptuje, przy czym dostawca zobowiązany jest każdorazowo poinformować Klienta o zrealizowanej dostawie, za pośrednictwem domofonu, bądź Biura Obsługi Klienta Sklepu zakupyw24h.pl na numer telefony albo adres email podany w zamówieniu.

10. Klient Sklepu uznaje przesyłkę dostarczoną zgodnie z pkt. 9 powyżej, jako prawidłowo doręczoną.

11. W przypadku opóźnienia lub niedostarczenia zamówienia w wybranym przez Klienta terminie, z przyczyn, za które Klient nie ponosi odpowiedzialności, pracownik Biura Obsługi Klienta Sklepu skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia innego, dogodnego dla Klienta terminu dostawy albo zwrotu środków.

12. W przypadku gdyby Sklep z przyczyn od siebie niezależnych nie mógł dostarczyć zamówienia – zobowiązuje się zwrócić wpłacone przez Klienta środki na rachunek Klienta w terminie 3 dni roboczych, liczonych od dnia planowanej dostawy.

13. Sklep zastrzega sobie możliwość zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie od dnia opublikowania na stronie Sklepu.

14. Do zamówień złożonych przed wejściem w życie zmienionego Regulaminu mają zastosowanie postanowienia Regulaminu obowiązującego w czasie składania zamówienia.

Śledź nas na Facebooku